Pagina's

Pagina's

maandag 1 januari 2018

AnMaCreatief #76 - Strepen & Stippen

Op deze eerste dag van het kersverse jaar begin ik natuurlijk met iedereen een geweldig mooi jaar toe te wensen: maak er wat van en hopelijk blijven we elkaar treffen in blogland!

En nu verder met mijn eerste creatie van dit jaar en die maakte ik voor de n
ieuwe challenge bij AnMaCreatief en dit keer hebben we als thema: Strepen & Stippen.

De afgelopen maand  hebben we heel veel leuke, gezellige en fraaie inzendingen voorbij zien komen en met dit thema gaat dat vast weer lukken.
Voor de randomwinnaar ligt een prachtige prijs klaar:deze mooie stans van Precious Marieke, Fantastic Flowers/Butterflie Border.

foto van Anne-Marije Poppen.

Voor mijn kaart heb ik het stencil Frame van DDBD als basis gebruikt. De strepen en stippen zie je terug in het DP Winter Feelings, paperpack 59, van Studio Light en de sneeuwvlokken die ik maakte met de Pearl Pen

Verder heb ik het volgende gebruikt:
Natuurlijk hebben mijn teammaatjes ook prachtige voorbeelden gemaakt, allemaal te zien op het blog van AnMaCreatief en op hun eigen blog. Neem er eens een kijkje en laat je inspireren om ook aan de slag te gaan. Ik ben benieuwd!

Tot de volgende keer!

Challenges:
Creative Knockouts - #226 Anything Goes
Cute Card Thursday - #510 Anything Goes

groetjes, Ellen

8 opmerkingen:

Corrie zei

Ik wens je het allerbeste voor 2018 Ellen, dat het maar mag worden wat je ervan verwacht.
Je kaart is in ieder geval weer een beauty om te zien.
Lieve groetjes,Corrie

Sarah zei

Test test... lijn bericht wou niet gepubliceerd worden.

Sarah zei

Ok. Maar mijn test is wel gelukt.
Aller eerst wil ik je bedanken voor al je lieve berichtjes bij mij. Door drukte ben ik hier nauwelijks geraakt.
Je winters kaartje is heel mooi.
Ik wens je een mooi 2018! Xx

Scraptastisch zei

Jij ook een fantastisch Nieuwjaar en je blijf me zien hoor in het nieuwe jaar!!! Je hebt een prachtige kaart gemaakt Ellen en aan deelnemers geen gebrek bij AnMa hè! Veel plezier van de challenge!!!
xx Gerie

Margreet zei

Een heel gelukkig, gezond en creatief 2018 gewenst en dat we elkaars blog maar vaak mogen bezoeken!
Ik vind dat je bij dit kaartje zó gaaf bent omgesprongen met het thema...knap gedaan....en dan is het ook nog zo'n beauty geworden!
xxx Margreet

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Ellen

Gr Karin

Helen zei

Een gezond, gelukkig en creatief 2018, dat we elkaar maar vaak en veel mogen inspireren xxx
Ik vind je kaartje zo ontzettend gaaf en helemaal top hoe je het thema hebt ingevuld.

Wilma de Korte zei

Ha Ellen, jij ook de beste wensen voor 2018!
Heel veel gezondheid en creativiteit :) Leuk dat we elkaar weer gevonden hebben in blogland 😃
Je kaartje is gaaf, zo leuk hoe je de stippen en strepen hebt gebruikt!